lørdag 1. januar 2011

Årets første innsats

Jeg har satt de første pengene i 2011 på to engelske kamper. I Norge er det betalingsforbud fra norske finansinstitusjoner til spilleselskap uten konsesjon i Norge, men forbudet har vært mislykket. Vi som liker gambling kan spille som før. Forbudet trådte i kraft 1. juni 2010.

Jeg misliker formyndere og den norske spillpolitikken er formynderi av verste sort. Nok om det, nok om det. Livet går sin gang. Dumskap kan politikerne aldri forby på en vellykket måte. Å spille bort for mye penger er dumt.

Jeg har satset på West Ham-seier mot Wolverhampton. West Ham har tre kamper på rad uten tap. Sist jeg så laget på TV, spilte de godt. Jeg er nokså sikker på at det blir hjemmeseier; eller jeg tror på hjemmeseier.

I den neste kampen spiller jeg med hjertet og ikke med hode. Jeg tror Liverpool slår Bolton, til tross for at Bolton er et bedre lag for tiden. Jeg tror Liverpool vil hevne forrige rundes tap. Oddsen på 1,73 ble for fristende.

Hvis Liverpool vinner, er jeg fornøyd. Skulle i tillegg West Ham vinne, kan jeg juble over en fortjeneste på noen tusen kroner. Det er avspark klokken 16:00.

Ingen kommentarer: