lørdag 8. januar 2011

En spennende ettermiddag

Dette er ikke et oddstips. Jeg er rett og slett usikker foran ettermiddagens cupkamper i England. Det er mange fine oppgjør, men på de såkalte sikre kampene er oddsen altfor lav. Det er ikke verdt risikoen. Årsak: Ingen ting er sikkert i fotball og sikre kamper er ikke så sikre som vi tror.

Jeg fant én kamp, men den er slett ikke sikker. Jeg har satset 3 000 kroner på Everton i borteoppgjøret mot Scunthorpe. Oddsen er 1.50. Skulle jeg få rett, blir fortjenesten 1 500 kroner.

Scunthorpe styrer mot nedrykk. De har én seier på hjemmebane i serien så langt denne sesongen. Everton har slitt i Premier League, men laget ligger på 8. plass. Laget har et større potensial, og viste det mot Tottenham. Jeg tror det er stor forskjell mellom lagene og satser dagens tusenlapper på borteseier.

Mitt spill er ikke spesielt sikkert og jeg anbefaler ingen andre å gjøre det jeg har gjort.

Ingen kommentarer: