søndag 2. januar 2011

Spiller for å delta, ikke for å vinne

Etter fine gevinster den første dagen i 2011, spiller jeg kun for å være med i dag. Innsatsen er 136 kroner. Det betyr lite om jeg vinner eller taper. 136 kroner er en lav innsats.

Jeg har uavgjort til pause mellom Chelsea – Aston Villa. Jeg tror egentlig på Chelsea-seier, men oddsen var altfor lav. Derfor håper jeg på en jevn kamp de første 45 minuttene.

Jeg satser også på Wigan-seier mot Newcastle. Wigan er i bra form, fire kamper på rad uten tap. Jeg tror det blir en jevn kamp som kan ende med hjemmeseier.

Forhåpentligvis blir 136 kroner tryllet om til over 800 kroner. Dersom det ikke skjer, er det ingen katastrofe. I dag spiller jeg for å delta, ikke for å vinne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor mye satset du i går?

Solvik sa...

Anonym, det blir en hemmelighet.