søndag 9. januar 2011

Man Utd – Liverpool

I dag er det fullt fokus på FA Cup-kampen mellom Man Utd – Liverpool. Egentlig bør jeg satse alle pengene på Utd-seier til 1.70 i odds, men jeg drømmer om borteseier. Dermed har jeg kun levert inn en kupong for å være med i dag. Det betyr ingen ting om jeg taper på oddsen, men vidunderlig er ordet jeg vil bruke dersom Liverpool vinner cupkampen.

Jeg har kun satset hundre kroner:
Man Utd – Liverpool: Uavgjort til pause.
Tottenham – Charlton: Over 2,5 mål.
Leicester – Man City: Borteseier.

Fotball er en flott idrett med masse, masse spenning. I dag er alle supporterne til Man Utd og Liverpool ekstra spente.

Du bør besøke Nøden Pub om du vil oppleve noe helt spesielt i ettermiddag. Uansett hva som skjer i kampen Man Utd – Liverpool vil det være en vanvittig stemning hos Nøden Pub.

YNWA

1 kommentar:

SEK sa...

Wembley, Wembley, We're the famous Man united and we're going to Wembley, Wembley, Wembley, We're the famous Man united and we're going to Wembley ...