fredag 16. januar 2009

VamPus, snart på Stortinget

Heidi Nordby Lunde kan bli stortingsrepresentant i neste periode. Høyre må riktig nok gjøre et godt valg i Oslo. Høyre må også inn i regjeringskontorene, men verken et godt valg eller en regjering der Høyre deltar er umulig. Det er velgerne som bestemmer.

Heidi Nordby Lunde er innstilt på 6. plass av nominasjonskomiteen. Det er bedre enn jeg trodde resultatet ville bli, ettersom min yndlingssøring havnet på 10.plass i uravstemningen. Ja til Heidi på tinget!

Oslo Høyre har nominasjonsmøte, 23. februar 2009. Godt valg – stem på Heidi!

Hvorfor gidder jeg å bry meg om nominasjonen i Oslo?
Fordi jeg ønsker dyktige personer på Stortinget. Selv om Heidi skulle bli valgt inn fra Oslo, vil også borgerne i Finnmark tjene på en politiker som jobber etter et frihetsideal basert på Høyres program.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hyggelig for henne, men hun får ikke min stemme. Jeg stemmer på ekte liberalere.

Nyland sa...

Desverre så bor jeg i Akershus, men hadde jeg bodd i Oslo så hadde hun fått min stemme