lørdag 24. januar 2009

Stortingsvenner, send meg e-poster

Jeg får av og til hyggelige e-poster fra kjenninger på Stortinget. Noen av forsendelsene er morsomme og jeg ønsker fortsatt e-poster fra stortingsrepresentanter som jeg kjenner.

Det er VG som skriver om en Ap-representant som sendte mail med nakne kvinner fra Stortinget. Sigvald Oppebøen Hansen, er èn av flere som bryter regelverket der det heter at «All bruk av internett skal skje på en ansvarsfull måte, slik at Stortingets omdømme ikke blir skadelidende».

Jeg får også mange morsomme e-poster fra byråkrater i Nordkapp kommune. Jeg håper heller ikke disse får sjokk av oppslaget i VG. Jeg vil fortsatt ha humor på e-post.

Jeg har forresten fått få forsendelser med nakne damer, men det kan kanskje være fordi mange av mine venner liker menn? *Tenke høyt*

1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg kan vel ikke si meg mer enig med deg!!! Det er direkte utidig å blåse opp en sak som dette. Hvem i all verden har vel ikke brukt jobbmailen til å videresende en slik mail....jeg har i hvert fall gjort det! Stå på Sigvald!!!