torsdag 22. januar 2009

E-post fra FrP-medlemmer

Jeg har fått hyggelige e-poster fra noen av medlemmene i Nordkapp Fremskrittsparti. De er overrasket over Arbeiderpartiet og skuffet over Kristina Hansen.

--Det var jo vi som fikk Kristina valgt som ordfører, også gjør hun dette mot oss? Det skriver en person i e-post til meg i kveld.

Jeg har bedt partimedlemmene om å ta saken opp med Renate, slik at også FrP bryter avtalen som partiet har med Arbeiderpartiet.

Hvorfor skal Høyre og FrP være snill, når Arbeiderpartiet gir blaffen i samarbeidet og avtalen? Det er faktisk et veldig godt spørsmål!

Jeg har forresten ikke snakket med yndlingspolitikeren min, Marita Melsbø Nilsen som er leder i Nordkapp Høyre. Jeg vil tro at hun er så sint at hun ikke orker samtaler med unge Solvik i dag. Kanskje like greit det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Frp har vært meget lojal når det gjelder sammarbeidet.Men tror nå at nok er nok for Frp...Frp og høyre tjener på å samarbeide uten Ap...¨Forventer at begge partiene bryter sammarbeidet med Ap,og at dem satser på borgelig politikk...Ledera har en jobb å gjøre.