tirsdag 19. oktober 2010

Cindy Mari Gaare v Hege Kristiansen

Jeg har hundrevis av ganger ringt den gamle arbeidsplassen til frøken Gaare. Som regel har jeg startet samtalen med; har du det bra, min lille due? Vi har mer enn én gang ramlet ut i ”toillprat”.

I dag fikk jeg oppgitt telefonnummeret til Nye Skotøymagasinet, en butikk som åpner i morgen. Jeg har laget en radioreklame for butikken Tradisjon tro skulle jeg ringe kunden slik at reklamen ble godkjent og dermed klar for publisering i Nordkapp.

Jeg ringte 78472600. På telefonen kom Bryggerie opp. Jeg hev på røret og sjekket en gang til om nummeret jeg hadde fått av Hege Kristiansen var korrekt. På lappen stod det 78472600. Jeg smilte og tenkte på alle samtalene med Cindy Mari Gaare, samtaler vi hadde da hun jobbet for Ole Håvard & co.

Bryggerie` er nedlagt, men telefonnummeret lever videre. Det er Skotøymagasinet som har arvet ett av de numrene jeg har ringt oftest i voksen alder.

Skotøymagasinet – best på underholdning!

Ingen kommentarer: