torsdag 5. februar 2009

Jeg er glad i en leser (tror jeg)

Liberaleren har vi en leser som heter Eivind Knudsen. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg var skeptisk til den mannen for noen år siden. Vi var rett og slett veldig uenige i mange saker. Han kommenterte og jeg skjøt i hans retning på en arrogant måte. Jeg kan være djevelsk arrogant i perioder. At han i tillegg har vært for/er for verneplikt, har ikke gjort mitt forhold til denne leseren noe enklere. Han har vært trofast mot Liberaleren i mange, mange år. Jeg tviler på at vi har noen som er mer trofast enn det han er.

De siste månedene har forholdet endret seg. Jeg nyter mange av kommentarene han legger igjen på nettstedet. Jeg tror Knudsen har endret seg politisk. Han er i alle fall ikke skuddredd. Han skyter til høyre og venstre, og det er en fornøyelse å registrere skuddene. Jeg smiler mer og mer, og sier ofte WOW etter at Eivind Knudsen har lagt igjen spor hos Liberaleren. Hans føring med bokstaver er fornøyelig.

Knudsen og Solvik kjenner ikke hverandre, men det hadde ikke vært meg imot å hilse på Eivind Knudsen. Det hadde blitt et møte mellom to personer som er veldig ulike, men som likevel har den samme grunnlinjen.

Eivind Knudsen, takk for alle bidragene. Både de som gjør meg oppgitt og de som får meg til å hoppe i stolen. Jeg tror jeg snakker for hele redaksjonen når jeg nå takker for innspillene.

Ingen kommentarer: