onsdag 1. oktober 2008

Jeg har vært på jobbintervju

Da har jeg vært på jobbintervju på en spennende jobb. Jeg har ikke lyst til å slutte i Radio Nordkapp, men for noen dager siden ble jeg oppfordret til å søke på en jobb. Jeg tok utfordringen, og var i dag på intervju.

Jeg har utrolig lyst på jobben. Tanken pirrer meg veldig, samtidig er ikke magefølelsen spesielt god. Å slutte i Radio Nordkapp er skremmende. Radio Nordkapp har vært en stor del av livet mitt, på godt og vondt. Jeg jobber mye, jeg jobber med ting jeg synes er morsomt. Jeg har jo allerede startet å planlegge fredagssendingene som skal være i ukene før jul.

Jeg tror intervjuet gikk bra. Eller det var en hyggelig samtale mellom tre personer som er veldig enige om driften i den tenkte bedriften. Jeg avsluttet samtalen med å si at dersom det var andre godt kvalifiserte kandidater til jobben, bør dem ikke velge meg. Ikke spesielt smart å si på et jobbintervju, men magefølelsen min er viktig. Med stor mage skulle det bare mangle jeg lytter til kroppsdelen som har kostet meg en formue.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du sagt A, må du si B! Kor har du vært på intervju? Mvh Dan

Solvik sa...

Dan, det er fordelen med eget nettsted/hjemmesider. En bestemmer selv hva en vil skrive.

Håper du har det bra fortsatt.