fredag 3. oktober 2008

Ekstremt tøft

Da har jeg akkurat åpnet e-posten der vedlegget var flerbrukshallen utsmykket med navn, noen ”logoer” og farger. Det endelige utsmykkingsvedtaket er ikke gjort, men hvis dette blir resultatet kan hele Nordkapp se frem til en vakker hall som vil bety mye for idrettsmiljøet i Nordkapp. Dessverre kan jeg ikke legge ut vedlegget, fordi det er et forslag som jeg ikke har rettighetene til. Det er en utrolig vakker tegning. Jeg fikk frysninger langt nedover ryggmargen. En herlig følelse!

Jeg har skjelt ut Lars Helge Jensen på denne bloggen i flerbrukshallsaken. Han fortjente de kritiske ordene. Jeg skal for ordens skyld legge til at Nordkapp Høyre var det første partiet som programfestet en hall i Nordkapp. Det skjedde i valgprogrammet for perioden 1999 – 2003. Høyre har, sammen med andre, en del av æren for at hallen kommer.

For mer informasjon om hallprosjektet, besøk hjemmesidene til HT & IF.

Ingen kommentarer: