torsdag 9. oktober 2008

Hjelp til Arbeiderpartiet?

I dag fikk jeg en muntlig forespørsel om å hjelpe Nordkapp Arbeiderparti med noe. Jeg sa ja uten å blunke, og kommer sikkert ikke til å kreve betaling ettersom Arbeiderpartiet allerede er en god kunde.

Jeg hjelper gjerne de politiske partiene i Nordkapp med det jeg kan. Ikke fordi jeg sympatiserer med partiene, men fordi jeg ønsker flinkere politikere som engasjerer velgerne. Jeg ønsker mye mer debatt i Nordkapp-samfunnet. Jeg ønsker større forskjeller mellom partiene. I dag, bortsett fra noen innlegg fra talerstolen i kommunestyret, er det umulig å se forskjell på Arbeiderpartiet og Høyre. Den minimale forskjellen er ikke gunstig for verken for Ap, Høyre eller kommunen. Kom med skriftlig forespørselen, og hvis det passer med min timeplan stiller jeg opp.

Solvik hjelper Arbeiderpartiet, nå blir til og med mutteren stolt. :)

Ingen kommentarer: