onsdag 25. mars 2009

Ville, ville thaijenter

Jeg ler fortsatt av nattens hendelse. Jeg traff i natt ei venninne av Oh, dama som min bror er gift med. Hun ble med på hotellrommet. Ikke for sex, kun for å snakke med Oh gjennom msn. Jeg tror ikke de to jentene har snakket sammen på over ett år. Venninna har aldri sett Jonas, sønnen til min bror og Oh.

Det ble en heftig seanse. Oh hylte og skrek i Tromsø, mens venninna jublet, hylte og skrek på mitt hotellrom. Dessverre var internettforbindelsen fryktelig dårlig. Derfor var det også stor frustrasjon inn i bildet, både i Norge og i Thailand. Jeg tror nattens hendelse ga gjengen i Tromsø mer reisefeber. I tillegg fikk venninna her i Thailand enda mer lyst til å møte familien Karlsen igjen.

Nattens chat ble en opplevelse for livet for unge Solvik.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er ikke lov å kjøpe sex i Thailand og som den lovlydige personen som du er, så betviler jeg ikke at du ikke hadde sex med Dow ... eller er det Daw det skal være :)

Oh var foresten irritert på deg siden du ikke hadde kjøpt deg ett webkamera. Hun sa "bønna, cheap charlie. Only use money only for vodka orangejuice and bom bom " :)

PS. Hun liker ikke RBK hun heller. Good lady I have :)

Solvik sa...

Kjære, glad i deg også Oh.