fredag 13. mars 2009

Dagens utfordring: SNUS

Jeg har skrytt av at jeg har sluttet med snus. Jeg er kun sekunder fra å sprekke. Jeg sitter på Gardermoen. Jeg drikker øl og spiser Chilinøtter. Livet er ikke så verst egentlig, men du verden hvor lyst jeg har på snus.

Jeg har startet ferien. Jeg reiste fra Honningsvåg i dag tidlig med buss til Alta og videre derfra med fly til Gardermoen. Nå venter jeg på Lufthansa som skal frakte meg til Frankfurt. Ett par timer venting der, så videre til Bangkok. Turer til Thailand er bra for liberale menn, men du verden for en lang reise vi må igjennom på hver eneste tur.

Min meningsmåling de neste dagene er: Sprekker Bjørn Magne Solvik når det gjelder snus? Svar ja eller nei. Spørsmålet ligger oppe til høyre på denne siden. Husk at mange høyrepolitikere har stålvilje.

1 kommentar:

Nyland sa...

Jeg tror nok du sprekker desverre. Kombinasjonen ferie, sol, varme og billig sprit gjør at mange gode forsetter forsvinner som dugg for solen. Uansett så ha en god ferie !