mandag 16. mars 2009

Snart ringer telefonen

Jeg har nettopp stått opp. Jeg tipper at telefonen på rommet ringer om noen minutt.

--Bønna, get up. We gonna clean your room!

Hvis jeg har rett i antakelsene, er klokken snart 14. Det betyr at jeg har sovet lenge, men ikke utrolig lenge. Jeg kom hjem ved 7-tiden i dag tidlig. Vi så fotball, og Rosenborg vant. Fantastisk! Det ble en hyggelig natt.

Nå skal jeg ned på en bar for å snakke med ei jente jeg har kjent en del år. Ser frem til det. Hun har hjulpet meg med alt fra tannlege til god mat. Det kommer til å bli et hyggelig gjensyn.

Ellers er jeg litt bekymret. Ingen e-poster fra Høyre eller festivalkomiteen? Håper alt er i rute, og at de som skal gjøre en jobb, gjør jobben.

Der ringer telefonen. På tide å komme seg ut av rommet.

Ingen kommentarer: