lørdag 14. mars 2009

Vel fremme – neste mål er fotballkampen

Jeg har endelig kommet frem, og har installert meg på hotell. Åpnet min første hotellpils. Skal barbere meg, dusje og prate litt tull med guttene i resepsjonen, og deretter er det fotballkamp. Man Utd mot Liverpool.

Vinner Liverpool, da blir jeg full. Trøtt, hyggelige resultat, pluss mengder av øl og Black Russian, er en dårlig kombinasjon.

For øvrig hadde jeg en hyggelig drosjesjåfør fra flyplassen. Han ville stemt DLF hvis han var stemmeberettiget i Norge. Det er positivt. Den første mannen jeg møter på årets ferie, er liberalist. Kan det bli en bedre start? :)

God kveld, Nordkapp!

PS Politikk i Enebakk, jeg har fortsatt ikke brukt snus. Litt skuffet over at dere som deltar i avstemningen, har dårlig tro på meg. :)

Ingen kommentarer: