lørdag 7. mars 2009

En dag for Høyre

Jeg satte faktisk vekkeklokka på ringing i dag. Jeg stod opp grytidlig, før sola våkna. Jeg spiste en kongefrokost, satte på revymusikk, skrudde på PCen og har gjort ferdig sakene til styremøtet i Nordkapp Høyre. Formelt er det lederen som innkaller til møte, men jeg har gjort Maritas jobb veldig, veldig lett.

På neste møte, vil styret følge opp årsmøtevedtakene. I tillegg vil partiet vedta en virksomhetsplan for driften i 2009. Planen ble faktisk veldig god og realistisk i forhold til hva som er mulig å gjøre på noen måneder. Jeg er strålende fornøyd med dagens arbeidsinnsats for Høyre. Jeg er ikke en gang lei, og det er et godt tegn for arbeidet de neste månedene.

Jeg vet ikke når styret avholder møte, men det blir vel om noen dager. Det kommer til å bli et svært fruktbart møte i Nordkapp Høyre.

Ingen kommentarer: