onsdag 11. mars 2009

Fest i Nordkapp Høyre

Styret i Nordkapp Høyre har besluttet å ha fest, for å bli mer sammensveiset. Undertegnede var på møtet, og presentere nå godbiter fra debatten. Flere personer er anonymisert.

Leder: Fest ja! Kan vi ta det en dag mannen min er bortreist?

Styremedlem M: Jeg synes vi skal invitere Ole Håvard. Da slipper vi å ha klær på.

Alle: Masse latter.

Bjørn Ronald: Til mat serverer vi fisk.

Alle i kor: Jada vennen. Roe ned nå.

Styremedlem M: Jeg synes vi skal invitere Ole Håvard. På den måten får vi noen som kan utfordre oss på dype tanker.

Alle: Masse latter.

Leder: Vi leier inn DDE. Vi har tross alt orden i organisasjonen og får statsstøtte i 2009.

Bønna: Leder, var det et skudd mot Arbeiderpartiet?

Debatten ebbet ut. Vedtaket ble at styret skal ha en sosial sammenkomst. Jeg håper mine lesere forstår at det kan bli en artig fest.

Ingen kommentarer: