lørdag 7. mars 2009

Nye Nordkapp-blogger

Jeg har oppdatert kategorien ”Nordkapp-blogger”, øverst til høyre på denne siden. Noen nye blogger er lagt til.

Jeg kjenner ikke alle som er på listen, men vet sånn omtrent hvem de forskjellige personene er. Jeg leser Nordkapp-bloggene jevnt og trutt, i tilfelle det skulle dukke opp noe rått en gang i blant. Synes faktisk at jeg har fått betalt for surfingen. Ap-Olsens datter, altså dattera til Kari Lene Olsen, har møtt sin store kjærlighet, Morten Gamst Pedersen. Det lyser glede av øynene til den unge sosialdemokraten.

Har du tips om andre Nordkapp-blogger, sendt meg en e-post eller ring meg på mobiltelefonnummer….. Åååå sorry. Jeg har ikke mobiltelefon og ikke har jeg tenkt å skaffe meg en. Send mail, det er enklest.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg regner med du synes det er veldig spennende å se hva jeg kjøper meg, og hva jeg ønsker meg ;D

Solvik sa...

Ekstremt. Klarer nesten ikke vente til neste gang du bruker opp mammas og pappas penger. :)