søndag 8. mars 2009

Ny måling: Skal jeg blogge fra Thailand?

Jeg har fått brevet med passet fra konsulatet i Oslo. Jeg har fått innreise til Thailand. Det betyr at ferien nærmer seg med stormskritt. I løpet av denne uken reiser unge Solvik på ferie. Det blir 7 uker med venner, øl, god mat, barbesøk og sånn. Skulle skrive strand og svømming også, men det blir å love vel mye. Jeg ser frem til ferien, rett og slett fordi jeg føler meg sliten og litt lei.

Spørsmålet jeg stiller leserne er om jeg skal sende bloggposter fra ferien. Skal Bjørn Magne Solvik skrive historier fra ferien som starter torsdag eller fredag? Svaralternativene er ja og nei. Jeg lover å lytte til et flertall av leserne. Målingen er oppe til høyre på denne siden.

PS: Bildet er fra en bar i Pattaya.

1 kommentar:

Anonym sa...

Send bloggposter og gjerne bilder. Bare husk at dete r en forskjell på Happy hour og Happy ending.