torsdag 17. februar 2011

Avbrøt årsmøtet

Årsmøtet i Nordkapp idrettsråd ble avbrutt på saken “valg”. Valgkomiteen, som har kontaktet mange personer, klarte ikke å finne ny leder. Dermed blir det ekstraordinært årsmøte 9. mars klokken 20:00.

Ekstremt skuffende fordi idrettsbevegelsen i Nordkapp består av nesten tusen personer. Personavhengigheten bør være mindre i en så stor bevegelse.

Årsmøtet prøvde å overtale meg til å være leder i ett år til. Jeg takket nei. Jeg har brukt mer enn nok tid på idrett og ønsker å prioritere andre saker. Idrettsmiljøet kan ikke bare bruke de sidene av meg som de liker og ta avstand fra resten. Jeg er en liberalist med alle fordelene og ulempene det gir. Legalisering av narkotika er et naturlig liberalistisk standpunkt.

Valgkomiteen består av Ole Dyrstad, Mads Stian Hansen og Werner Hansen. Trioen må de neste ukene jobbe med å finne leder for Nordkapp idrettsråd som er et lovpålagt organ ettersom kommunen har over tre idrettslag.

Ingen kommentarer: