søndag 20. februar 2011

Venstre jobber fortsatt

Selv om Nordkapp Venstre allerede har varslet at partiet ikke stiller liste ved kommunevalget i Nordkapp, kan jeg avsløre at styret jobber med kandidater for at partiet skal stille liste i Nordkapp. Det er viktig med liberale stemmer i den politiske debatten.

FrP har ikke vært et liberalt alternativ i inneværende periode. I Høyre, i alle fall slik som jeg kjenner partiet og min kunnskap er god, er liberale personer ute av partiet. Det betyr at en Venstre-liste er ekstremt viktig for fokuset på enkeltindividet i kommunepolitikken.

Jeg håper Venstre lykkes og jeg er sikker på at partiet blir representert i kommunestyret dersom partiet stiller til valg. Nordkapp Venstre trenger en arena og kommunestyresalen passer perfekt for liberale politikere.

Ingen kommentarer: