tirsdag 12. mai 2009

Sosialistisk fest under Nordkappfestivalen

Jeg håper jeg får tid til å være med på en rød fest under Nordkappfestivalen. Gutta Fra Calcutta gjør comeback, og spiller på ”Turn” 19. juni.

Gutta fra Calcutta var ekstremt populær på 80- og 90-tallet i Nordkapp. Bandet bestod av fantastiske personligheter. Musikalsk var de gode, men bandmedlemmene spilte også i stor grad på humor. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg hadde latterkrampe til humorspottene som ble spilt inn i Radio Nordkapps lokaler, ”gags” som ble brukt i fredagssendinger som bandmedlemmene hadde ansvaret for.

Jeg mener bestemt at bandmedlemmene står for en politikk som er til venstre for det Lars Helge Jensen (H) liker. Tore Fosse, John Tore Svendsen og Per Inge Jensen, er kjente politikere eller sympatisører av SV. I denne sammenhengen skal jeg glemme at de ønsker å drepe befolkningen med skatter og avgifter, og trioen ønsker dermed en gigantisk stat som ødelegger det vi har av eiendomsrettigheter.

Heia Gutta fra Calcutta!

Mer om arrangementet, på nettstedet til Bryggerie`.

Ingen kommentarer: