mandag 18. mai 2009

På fest med VamPus?

For noen dager siden kom det en hyggelig e-post fra VamPus i innboksen. Jeg ble invitert på xFpU-treff i Oslo 12. juni. Det betyr en fest sammen med de personene som har lært meg mye av det jeg kan om politikk. Det betyr også en fest sammen med noen av de som lærte meg å styrte øl. Rekorden på 3,9 sekunder på en halvliter ble tatt i mine syndige år i Fremskrittspartiet.

Jeg tror jeg takker nei til treffet, dessverre. Vi har klassetreff og jeg er med på å arrangere Nordkappfestivalen 2009. Det er rett og slett begrenset hva jeg får tid til i løpet av en uke.

Jeg ønsker de gamle FpU-erne lykke til med treffet. Det kommer til å bli sinnssykt artig! Klaus vurderer å delta. Dermed skal Nord-Norge være godt representert når det gjelder alkoholkonsum.

Ingen kommentarer: