onsdag 13. mai 2009

Årets første seriekamp

Honningsvåg Turn & Idrettsforening spiller sesongens første kamp i 4. divisjon, avdeling vest i dag. Laget reiser til Goggens by om noen få minutt, og møter Hammerfest 3 i kveld.

Jeg vet ikke hvordan det går, men jeg håper trener Geir Kristiansen, som er høyremann, og spillerne kan reise hjem med tre poeng i kofferten. Odd Martinsen blir glad hvis vi slår hammerfestingene.

Jeg er glad for at Geir Kristiansen er tilbake som trener. Han er en veldig god venn. Han stemmer på rett parti. Han er i tillegg en dyktig trener som jeg har delt fotballgleder og fotballsorger med i mange år.

Heia Turn!

Jeg håper vi får lagt ut en kort artikkel på HTIF.no i løpet av kvelden, slik at sluttresultatet fra sesongpremieren blir kjent for befolkningen.

Ingen kommentarer: