torsdag 28. februar 2008

Skryt II i dag

Jeg må fortsette å skryte, siden jeg var så godt i gang. Nordkapp maritime fagskole og videregående skole fortjener skryt for seremonien i dag. Den var virkelig flott, og en verdig markering av noe som skal være positivt for Nordkapp og for Finnmark. Når jeg sier flott, er det min mening. Som liberalist mener jeg at folks meninger vil variere. Det jeg liker, kan andre mislike osv. Jeg koste meg i hvert fall under dagens show.

Jeg var ikke på åpningen av simulatoren, men jeg fulgte sendingen på internett. Det var en fornøyelse.

Ikke tør jeg prøve det nye utstyret heller. Jeg er redd for å bli så sjøvant, at gamla må komme ned til meg, hive vann på vinduet mitt slik jeg skal få sove om natta. De som ikke har det problemet, bør benytte mulighetene som nå ligger på den videregående skolen i Honningsvåg.

Ingen kommentarer: