torsdag 9. april 2009

Kaare Party Bar – en flott bar!

Kjære mamma, denne baren besøker jeg veldig ofte i Pattaya. Jeg må likevel innrømme at jeg aldri er tilstede når de frekke bildene blir tatt. Enten er det fotojuks eller er det fordi jeg er så full ut på natten at jeg ikke får med meg høydepunktene i stanga?

Kaare Party Bar er et hyggelig sted, et møtepunkt hvor mange fra Norge møtes. Jeg har egentlig alltid besøkt barene som Kåre har drevet i Thailand. Først og fremst fordi det er hyggelig, men vi har også en historie sammen gjennom ferier på 90-tallet og i politikken.

Kåre og Terje er historiske. Duoen klarer kunststykket å tjene penger på bardrift i Pattaya. Det er en rå prestasjon fordi konkurransen er enorm. Utvalget av barer kan ikke beskrives med enkle ord. Jeg er kjempeimponert over det Kåre og Terje har oppnådd i badebyen.

Mamma, han Kåre har du snakket med på telefonen. Det er han som prøvde å sjekke deg opp for noen år siden. Heldigvis ble det mislykket. Jeg vil ikke ha han som stefar! Terje derimot, er et nytt betjentskap for deg. Han er virkelig hyggelig, han liker Vålerenga og Watford. Jeg elsker historiene han kan fortelle. På denne ferien har vi snakket sammen i mange timer. Det har vært en stor, stor fornøyelse. Han er rett og slett yndlingssøringen min.

Jeg har under tre uker igjen før jeg skal hjem. Det jeg kommer til å savne aller mest er besøkene hos Kaare Party Bar. Jeg elsker baren og stemningen. Jeg liker mange av gjestene. Jeg synes virkelig godt om de flotte bareierne som nok en gang har klart å imponere en liberal høyremann fra Nordkapp.

Ingen kommentarer: