torsdag 9. april 2009

Familiedag

I dag har jeg tilbrakt dagen med familien min, altså min bror, hans kone og deres to barn. Det har vært veldig morsomt. Vi avsluttet dagen med middag på en norsk restaurant. Vi spiste fra en flott bufè med alt fra ribbe til laks. Jeg er steikende mett, for å uttrykke det på en klar måte.

Ribba var nydelig. Nesten like god som hjemme 1. juledag. Ettersom min gamle mor og min gamle far har ribbe som sin spesialitet, sier det ganske mye om dagens suksess.

Familien Karlsen har sagt farvel og tar sikkert kvelden nå. For meg er kvelden fortsatt ung. Jeg har lyst å dra ut. Eller jeg har lyst på en dusj og litt Black Russian.

Hilser til familien i Honningsvåg. Alt er bra, både med Karlsen-klanen og med meg.

Ojda, akkurat nå startet et vanvittig regnvær. Hvis jeg kommer hjem snøhvit fra denne ferien, skyldes det dårlig vær.

Ingen kommentarer: