onsdag 15. april 2009

10 Salvesen kommentarer

Jeg har vært heldig i år. Jeg har sett fotballkamper sammen med min yndlingssøring, Terje Salvesen. Han er bareier i Pattaya, og ivrig supporter av Vålerenga.

Da Vålerenga slo Lillestrøm fulgte jeg spesielt med Salvesen. Jeg la merke til 10 gode kommentarer/hendelser fra søringen.

1.Helv…..Jævla bønder!
2.Mer øl for faen. (Salvesen slår flaska i bordet slik at jentene skvetter)
3.Etter 23 minutt synger Salvesen. Det var grusomt, men Vålerenga tok ledelsen.
4.Han roper noe om bønder. Med kallenavnet Bønna, dukker jeg da peanøttene haglet.
5.Salvesen ber om mer øl på sin grusomme Oslo-dialekt. Denne mannen kan drikke!
6.Salvesen får en klem hos en ukjent katoy som heier på Rosenborg.
7.80 minutt og den store Vålerenga-supporteren beveger seg på noe som ligner en dans. Mos Abdellaoue har scoret. Oslo-laget leder 0-2.
8.Salvesen spanderer tyrkisk pepper på alle i baren og synger ”Martin Andresen, du er min helt”.
9.Terje S går ned i knestående og kommer med mye bannskap. Lillestrøm har redusert.
10.Kampen er over og yndlingssamen får en klem av Salvesen.

1 kommentar:

Sabai sa...

Dette kan jeg levende forestille meg hehe,har også vært i baren noen ganger.
Mvh
VIF fan