torsdag 16. april 2009

Gamblet og vant

De to siste dagene har jeg gamblet. På tirsdag tapte jeg penger, i går ble det en liten gevinst. Å gamble i Thailand er ulovlig, men kan også være problematisk fordi flere av nettstedene er sperret for trafikk.

På hotellet varierer det hvilken oppkobling jeg får til internett. Den ene linjen godtar ikke expekt.com. Den andre gjør det. På tirsdag og onsdag fikk jeg den riktige oppkoblingen, og jeg fikk satset litt penger på noen fotballkamper.

På tirsdag var det Stabæk-seier som ødela en fin utbetaling. Gårsdagens Champions League-kamper gikk inn og jeg føler meg nokså lykkelig for øyeblikket.

Jeg er naturlig nok motstander av alle restriksjoner på gambling. Borgerne må få bestemme over egne penger. Jeg misliker politikere som vil redusere personlig frihet og valgmuligheter. Om formynderen bor i Thailand eller i Norge, er for meg klinkende likegyldig.

Ingen kommentarer: