mandag 27. april 2009

Gaver – noe så vakkert!

Jeg er ferdig med alle bygavene. Nå sitter jeg på rommet og tar en Black Russian, rett og slett fordi jeg er stolt av meg selv. Jeg har kjøpt noe vidunderlig til ho gamle mor som har bursdag på fredag. Det er blant det vakreste jeg noen gang har sett. Mamma, gled deg! Den kosta skjorta, for å si det mildt.

Å shoppe er pyton. Det er varmt, folksomt og medfører pruting. Jeg er ganske dårlig på å forhandle pris med noen som gjør hva de kan for å lure meg. Derfor er jeg glad årets shoppingrunde i Thailand er over.

Jeg har lyst å legge ut bilder av gaven til mor, men fordi jeg vet hun er kjempenysgjerrig ønsker jeg å vente med avsløringen til jeg kommer hjem til Magerøya.

Det er dumt den går på batteri. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nå er æ jævla nyskjerrig !!!
På batteri ? Det hørtes ikke spennende ut....det er vel et akvarium igjen ?????
Legg ut bildet da .....