fredag 13. juni 2008

Trond Giske, velkommen til Nordkappfestivalen

Carsten O. Five har skrevet en god og litt spydig kommentar om Trond Giske som ikke fikk gratisbilletter til festivalen Norwegian Wood. Trond Giske, jeg vil anta at hvis du kontakter Tore Fosse, produsent for Nordkappfestivalen, vil du få innbydelse og full oppvartning i sommerbyen Honningsvåg. Sommerby og sommerby. I skrivende stund er det 4,3 grader.

Nordkappfestivalen starter i morgen. Det blir en uke der lokale kulturaktører markerer seg kraftig. Nordkapp har et rikt kulturliv. Trond Giske og alle andre er hjertelig velkommen.

Nei, nei og nei. Jeg koser meg ikke over at Giske må betale egne festivalbilletter. Jeg tipper forresten at billettene blir belastet departementets representasjonskonto, uten at jeg har tenkt å sjekke regnskapet til Kultur- og kirkedepartementet.

Ingen kommentarer: