fredag 16. mai 2008

Jeg deltar i FD-tipset

Jeg skal for første gang delta i FD-tipset til Finnmark Dagblad.
Jeg har sendt inn følgende tippetegn denne uken.

1 Porsanger – Nordlys H
Porsanger og min venn Reidulf vinner klart og tydelig. Ingen tvil.

2 Båtsfjord – Norild B
Jeg vet ingen ting om laget til Båtsfjord, og ganske lite om Norild. Jeg vet at det jobbes godt i organisasjonen til Norild. Derfor en B.

3 Hammerfest – Kautokeino H
Til Leif Åges store fortvilelse tipper jeg på Hammerfest-seier.

4 Kirkenes – Bjørnevatn H
Kirkenes skal være mye bedre enn Bjørnevatne, og vinner kampen med god margin.

5 Bossekop – Tverrelvdalen H
Ukens sikreste hjemmeseier.

6 Bryne – Sarpsborg H
Bryne drømmer om opprykk til Tippeligaen, og da må laget vinne slike kamper.

7 Haugesund – Hødd H
Haugesund har imponert i ligaen, og jeg regner med hjemmeseier denne gangen også.

8 Moss FK - Nybergsund/Trysil H
Moss vinner, men jeg ville ikke satset sparepengene mine på denne kampen.

9 Odd - Løv-Ham H
Odd vinner, og denne kampen har jeg satset penger på.

10 Sandefjord - Alta H
Jeg håper Alta vinner, men tror Sandefjord er best. Hjemmelaget trenger poengene mest.

11 Sandnes Ulf – Hønefoss H
Jeg gambler på hjemmeseier.

12 Start – Kongsvinger H
Start er bedre enn Kongsvinger. Dessuten har jeg denne kampen på oddsen. Hjemmeseier.

Ingen kommentarer: