tirsdag 2. november 2010

En spennende kveld

Jeg har kjøpt inn mengder med brus, snus og én sigar. Sigaren skal jeg røyke dersom innbyggerne i California sier ja til Proposition 19, altså ja til forslaget om å legalisere marihuana. Magefølelsen er ikke spesielt god, men uansett vil det være et betydelig mindretall som har skjøvet debatten om narkotikapolitikken mange steg fremover på veldig kort tid. California har vært viktig for oss liberale i Norge. Et ja vil være fantastisk, mens et nei kun betyr en utsettelse av legaliseringen som må komme.

Nattens valg, altså valg av politikere, kan ende med katastrofe for Demokratene. Jan Arild Snoen har publisert en artikkel på nettstedet til Minerva. Dette kommer til å bli fryktelig spennende, på kanten til pirrende for oss nerder. Apropos nerder; jeg trives veldig godt i Nordkapp, men i natt hadde Oslo vært en fin by å være i. Monticello Society og FpU arrangerer valgvake, en valgvake med mange kjenninger. Jeg håper dere får en fantastisk natt og jeg kommer til å tenke på dere når valglokalene stenger!

Ingen kommentarer: