fredag 5. februar 2010

Diskusjon med Asle, en diskusjon jeg vinner

Jeg har en diskusjon med høyremannen Asle Heramb. Vi har diskutert bedriftsfotball i Nordkapp. Han har ikke spesielt tro på prosjektet, mens jeg synes tanken er veldig god.

I dag går påmeldingsfristen ut, og jeg tror det nærmer seg 12 påmeldte lag. Det er mer enn det jeg trodde på, og det er langt mer enn det Asle drømte om. Det er kun én ulempe. Det var jeg som burde fremmet forslag om bedriftsfotball i Nordkapp og ikke Venstre-mannen Kim Sandberg.

Fotballgruppa har nedsatt et utvalg som administrere bedriftsfotballen. Utvalget får en utfordrende, men spennende jobb på grunn av stor oppslutning. At Asle tok feil er en stor fornøyelse, noe han skal få høre når han en gang kommer fra ferie.

Jeg ønsker utvalget, altså Odd Johnsen & co, lykke til med arbeidet.

Ingen kommentarer: