tirsdag 26. august 2008

FRISKUS og idiotus med mer

Hvis turngruppa til HT & IF kan garantere meg en slik kropp, vil også jeg vurdere å begynne på FRISKUS. Jada, litt galgenhumor må en kunne ha etter at Det faste utvalg for plansaker rotet til saken om flerbrukshall. Rotet og rotet. Politikerne har ikke klart å ødelegge prosjektet helt, men det er jaggu meg nært, ifølge Werner Hansen. Beslutningsvegring er ordet som passer best i dag.

Jeg bare registrer at politiske beslutninger kan være bra tilfeldig, noe jeg skrev om i forrige uke. Jeg hadde bra rett, selv om jeg bommet på hvem som møtte for de ulike grupperingene. Prinsippløshet eller pragmatisme åpner ofte for inkonsekvente løsninger. Det kryr av eksempel på det i Nordkapp kommune.

Fy flate nå er jeg lei det meste. Er lei politikere, er lei Høyre, er lei flerbrukshallen. Utrolig at en gidder bruke tid for at barn og ungdommer skal få det bedre i Nordkapp.

Ingen kommentarer: