søndag 14. mars 2010

Kun Cindy Mari Gaare og Viggo manglet

Det har vært en rolig, men deilig og veldig varm dag i badebyen. Jeg har besøkt faste barer. Jeg har snakket med den søte vinjenta som jeg tok vare på ei natt, og jeg var også innom TQ. En flott og varm dag!

Formiddagen ble avsluttet med et besøk på Hopf, et relativt nytt sted for min del. Det var flotte Viggo som viste meg plassen for noen år siden. Hopf fikk Pattayas første mikrobryggeri og ølet på Hopf er fantastisk godt. For oss som elsker det brune, er Hopf et eldorado. Jeg skrøt ofte av Bryggerié da jeg og Viggo hadde mer eller mindre dype samtaler på den fantastiske plassen.

I dag mimret jeg. Både Viggo og Cindy Mari Gaare var i mine tanker. Viggo på grunn av dype samtaler. Cindy, fordi hun laget fantastisk pizza. I dag drakk jeg hjemmebrygget øl og spiste pizza. Det ble et minne for livet; det beste fra mat og drikke.

Hopf er en restaurantkjede som viser at det er mulig å lage et eget øl med fantastisk smak. Jeg har fortsatt smaken i munnen, selv om jeg sitter på hotellet.

Jeg håper Ole Håvard & co for solgt bryggeriutstyret. Det er masse regler som hindrer et fritt marked på utstyret, men Ole Håvard kan takke seg selv. Arbeiderpartiet har sørget for et regelverk som gir reduserte valgmuligheter.

Skål for de ulike mikrobryggeriene som finnes!

Ingen kommentarer: