onsdag 10. mars 2010

Solvik vasker toalett i 30 +

Jeg sitter fast på hotellrommet. Jeg var ute med en venn i dag. Det noen ble glass i barer i populære soier, pluss et besøk på TQ. Vennen ble dritings, og jeg har i kveld vasket spy til den store gullmedaljen.

Jeg er ikke vant til at noen blir dritings på rødvin. Derfor hadde jeg sikkert tatt i mot gode råd for en time siden. Nå har alt roet seg. Jeg vurderer gatekjøkkenmat, pluss en tur på pub klokken 3 i natt for å se kampen mellom Man Utd – Milan.

Personen som drakk altfor mye rødvin, er en god venn. Jeg var seriøst bekymret. I god liberal ånd tar jeg vare på venner og enkeltmennesker som trenger hjelp, også de som av egen fri vilje utsetter kroppen for store belastninger. For mye rødvin er like usunt som andre ulovlige rusmidler.

Jeg bruker å fleipe med ordene ”Barn og alkohol”. I dag gjaldt det en 28-åring som ikke har ressurser til å feste, slik vi fester hjemme. Måtte hun ha minimalt med vondt i hodet i morgen. Takk!

Ingen kommentarer: