onsdag 17. mars 2010

Puster litt lettere

Da har jeg hatt kontakt med Werner Hansen og Alex Eliassen. Salget av plasser til The Liverpool Way Fotballskole går bra, og jeg kan puste litt lettere.

Fotballgruppa er en stor klubb i Nordkapp, men veldig liten i større sammenhenger. Derfor har vi vært spente på storsatsingen Nordkapp Fotballfestival, og dermed The Liverpool Way Fotballskole. Ettersom vi satser ett par hundre tusen kroner, har vi lov til å være litt nervøse.

Jeg hadde en veldig god magefølelse da vi vedtok å invitere til fotballskole i Nordkapp. Så kom tvilen og den var lenge ganske sterk. Nå angrer jeg ikke på vedtaket. Jeg tror vi får 120 deltakere på skolen, og barn og ungdommer mellom 8 – 14 år kommer til å få fantastiske opplevelser.

La meg også minne om at fotballgruppa ikke nyter godt av skattefinansierte penger på dette prosjektet.

Ingen kommentarer: