lørdag 13. mars 2010

Mai Solvik sa nei til ny svigerdatter


Jeg har de siste dagene vært kjempeforelsket i en jente som elsker rødvin og som er glad i store mager. Derfor var jeg rimelig klar for å presentere henne for svigermor, Mai Solvik.

Det må for ordens skyld legge til at fru Solvik ikke var veldig fornøyd med Teds eks, Rita. De fikk tre barn. Hun er for så vidt rimelig fornøyd med Oh, Steins dame, som ga ett barnebarn til familien.

Mai spørsmål, videreformidlet av meg:
-Er du glad i skatter og avgifter?
Nei!

-Liker du gambling?
Ja!

-Vil du feire 1. mai?
Nei!

-Hører du på radio?
Ja!

-Liker du Jens Stoltenbeg?
Nei!

-Er du glad i øl?
Ja!

-Kan du vaske rommet til Bønna?
Ja!

-Kan du gå tur med den homofile katta?
Ja!

-Vil du spille radiobingo?
Ja!

-Sover du naken?
Ja!

Mai Solvik fortalte meg, i sosialdemokratisk ånd, at hun er skeptisk, mens jeg fortsatt er kjempeforelsket. Dermed blir det ingen bryllup; mutteren er sjefen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mammadalt!

Stein sa...

Ho ho
Denne var litt bra syns jeg :)

Venter spent på en kommentar fra gamla sjøl.

Solvik sa...

Tror muttern er forbanna, men glad i ho for det.