lørdag 13. mars 2010

Tradisjoner brytes


Én av tradisjonene i Pattaya, er grisefestene som Erik Sørensen arrangerer på lørdagene. Jeg har, i gamle dager, fått med meg festene. Det er fester med genial mat på lørdagene. Jeg må innrømme at grisematen ikke er like innbydende i dag som for ti år siden.

Grisefestene er, i alle fall for undertegnede, erstattet av et genialt langbord på torsdagene med fantastisk mat. Ribbe med hard svor, for å nevne noe, er fantastisk godt. Jeg var på Beach Club`en for to dager siden, og middagen sitter fortsatt i kroppen.

Erik Sørensen skaper tradisjoner for oss som elsker badebyen. Den siste tradisjonen, og den som jeg elsker mest av alt, er middagen hver torsdag kveld. Velkommen!

Besøk hjemmesidene til Scandinavia Beach Club.

2 kommentarer:

Stein sa...

Er dette samme restauranten hvor jeg spydde som en kval ?

For de som ikke vet dette, så var jeg på en snurr og spydde ikke pga maten. Den var faktisk veldig god. Ble bare for mange øl i elefantbaren i soi 8 :)

Buffeten her kan jeg anbefale også.

Solvik sa...

Hei Stein, samme restaurant og minst like god mat som sist.