tirsdag 30. mars 2010

Er Ole Håvard her?

Senga er klissvåt og jeg er nesten fristet til å spørre om det er flere honningsvåginger i byen.

I natt var jeg full. Det har faktisk skjedd overraskende få ganger på denne ferien, men i natt ble promillen for høy. Vi var på Scandi på dagtid. Etterpå ble det noen timer på Kongens bord, før det ble retur til Scandibar. Der ble det mange gode drinker, og jeg ble blakk. Jeg hadde en målsetning om at jeg skulle hente mer penger, pluss en dusj. Sørensen sa det, og hadde rett.

-Solvik, drar du nå kommer du aldri tilbake. Du får kreditt hos meg, sa Sørensen.

Jeg dro hjem, uten stopp. La meg på senga og sovnet i full påkledning. Jeg er gjennomvåt og sengen har fått en stor våt flekk på omtrent 1,70. Derfor var min første tanke da jeg våknet at det var flere fra Honningsvåg som var i byen. Ingen ytterligere kommentarer til den drømmen vil bli gitt.

Ingen kommentarer: