fredag 12. mars 2010

En spennende helg med demonstrasjoner

Det kan bli en spennende helg. I dag starter visstnok rødskjortene en stor demonstrasjon i Bangkok med en forventet deltakelse på over 1 million mennesker. Også i Pattaya blir det lovet demonstrasjoner. Jeg håper alle som ønsker et systemskifte bruker ytringsfriheten uten at det går utover private eiendomsrettigheter. I fjor fikk lignende demonstrasjoner stor mediedekning i Norge, uten at vi som var tilstede følte oss spesielt truet.

Det blir denne helgen også arrangert en stor musikkfestival i Pattaya. Visstnok med kjente artister, uten at jeg kan navnene på noen av dem som skal opptre.

Det er også Tippeliga-start, og jeg gleder meg maksimalt til å følge Rosenborg de neste månedene. Jeg tror laget fra Trondheim er knallgodt i år. Jeg forventer et nytt ligagull til RBK.

Over og ut, klokken 09:45 fredag morgen.

Ingen kommentarer: