fredag 8. juli 2011

AP klar for kommunevalgkampen

Da er Nordkapp Arbeiderparti klar for kommunevalgkampen. Det første stuntet fra lokallaget i Nordkapp er en banner publisert på nettstedet til Radio Nordkapp. Jeg og Visto står bak løsningen som er genial ettersom budskapet hele tiden kan oppdateres.

Jeg synes plakaten ble fin og Nordkapp Arbeiderparti får mye for pengene.

Dersom jeg skal beklage noe, er det at partiene kan drive reklame på nett, i aviser og på radio, men TV-reklame er bannlyst på grunn av forbudet. Det gir oss som jobber med radio og internett veldig gunstige konkurranseforhold i forhold til TV-stasjonene. Fint for meg, men blodig urettferdig. Det er på høy tid å avvikle forbudet mot politisk TV-reklame.

Jeg er også litt stolt over at de lokale arbeiderpartimenneskene er fornøyde med servicen jeg har gitt, til tross for at jeg misliker sosialdemokratiet svært sterkt.

Ingen kommentarer: