fredag 2. april 2010

Rekordtidlig hjemme

Jeg holder på å sette personlig rekord. Klokken er vel halv fire og jeg er på hotellet. Jeg har drukket noen få øl, og det blir spennende om dette blir en god natt med søvn.

Jeg har med min gamle venninne som sov i min seng i går. Hun ville dusje, se TV, spise potetgull, sove. Som liberalist, er jeg naturlig nok svært solidarisk og låner mer enn gjerne ut deler av rommet til en god venn med verdens søteste smil. La oss håpe hun ikke snorker, for i dag har det blitt altfor få øl på undertegnede.

Det er ganske flott å få betegnelsen en mann med stort hjerte. Jeg er én av mange nordmenn som blir kalt for det i badebyen. Det er en fin betegnelse, og jeg liker å bli omtalt som det. Det forteller egentlig mye om liberalismen, en ideologi jeg omtrent forguder.

God natt Norge. Må pine meg gjennom Thai-program på TV før lyset blir slukket på rom 516.

Les mer om liberalisme på Liberaleren, under kategorien ideologi.

Ingen kommentarer: