fredag 2. april 2010

Båttur på søndag

Da har jeg bestilt båttur på søndag, sammen med Ingar & co, og jeg regner med det blir en tur til øya om formiddagen. Jeg gleder meg litt. Båtturene bruker å være fantastiske opplevelser. Jeg tror det blir mye latter, fordi mange av gjestene til Scandibar skal være med.

Klokken nærmer seg midnatt og jeg skal gå ut på byen en tur. Jeg tipper det blir en liten tur i partybaren, og forhåpentligvis møter jeg Arsenal-Geir som har sterke meninger om engelsk fotball. En fotballdiskusjon er ikke å forakte.

Jeg har hørt P4 mens jeg dusjet, og det irriterer meg noe grenseløst at radiokanalene og TV-kanalene ikke får sende reklamer på enkelte helligdager i løpet av året. Reklameforbudet bryter både med ytringsfriheten og eiendomsrettighetene. Forbudet er meningsløst, fordi kanaler driftet fra utlandet får sende informasjon for annonsører.

Ingen kommentarer: