fredag 2. april 2010

Sexturist? Huffda!

Beklager mamma, men jeg har vært full de siste dagene. Jeg har festet sammen med sunnmøringer og da de merket hvor god jeg er til å drikke, skjønte de at jeg ble født på Eid. Jeg er liksom tatt inn i den sunnmørske familien her nede, til tross for at jeg prater halvt samisk. Ikke sant, Magnar?

I natt husker jeg lite fra siste delen av festen. Jeg antar jeg var på rommet i 6- eller 7-tiden, men er slett ikke sikker. Da jeg våknet, sånn cirka klokken 14:00 i dag, fikk jeg panikk. Det lå ei naken, men nydelig dame, i sengen min. Jeg var riktig nok fullt påkledd. Svetten rant og jeg tenkte umiddelbart på nye dager i Vadsø kretsfengsel. Jada; jeg har nektet verneplikten og fikk min samfunnsstraff i Vadsø. Jeg er heller ikke for forbudet mot kjøp av sex, men som medlem av lov og orden partiet Høyre, prøver jeg å akseptere lovene som politikerne har vedtatt.

Jeg vekte dama, riktig nok helt forsiktig. Før hun fikk sagt
”Good morning”, forklarte jeg at jeg var medlem av Høyre, Norges mest respektable parti og at vi følger lover og regler til punkt og prikke. Dama lo, og jeg oppdaget umiddelbart at det var en gammel venn, også kalt min søster, fra mange år tilbake som lå i sengen. Hun garanterte at det ikke var sex inne i bildet og det eneste hun gjorde før jeg sovnet, var at hun tok av meg sokkene. Naken dame i sengen, og det eneste jeg får til, forhåpentligvis på grunn av lover og regler (ironi), er at sokkene ble lagt i skittentøykurven.

Hun fikk riktig nok penger, men ikke på grunn av sex, som vi ikke hadde, eller sokkene. Hun fikk penger fordi hun har verdens vakreste smil! Å våkne opp sammen med en skjønnhet gjør noe med fyllesyken. Den forsvinner av seg selv, uten at én eneste regel ble brutt. Mamma, du er stolt nå, ikke sant?

Ja til Høyre, lavere skatt og bedre skole! For øvrig ligger det noen arbeidse-poster i innboksen, men siden det er påske drøyer jeg med å svare på e-postene.

Werner Hansen, din hyggelige sosialdemokrat, gratulerer med dagen som du hadde i går!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hallo ! Nå skriver du så mye tull ,at du må virkelig søke legehjelp når du dukker opp på hjemplassen din ..
Stakkars din mor .

Solvik sa...

Anonym, jeg synes den ble bra med en fin blanding mellom tull og seriøsitet. Det seriøse skulle selvsagt være at et lovverk mot prostitusjon, eller kjøp av sex, ikke er vellykket for de som virkelig vil kjøpe sex. Hva som skjer på et hotellrom er vanskelig å kontrollere og heldigvis for det.

Anonym sa...

Dette e litt typisk dæ bønna. Skulle vært dær sammen med dæ.

Anonym sa...

No kan du ikke skryte på deg at du alltid sover med sokker.