søndag 13. januar 2008

Legg ned veto mot datalagringsdirektivet

Jeg har selvsagt gjort som de andre medlemmene i Liberaleren redaksjon. Jeg har sendt et brev til statsministeren, utenriksministeren og justisministeren. Det samme brevet er sendt til partigruppene på Stortinget.

Jeg har brukt Liberalerens forslag til brev, men du kan selvsagt formulere deg annerledes. Det viktigste er at du engasjerer deg mot datalagringsdirektivet.

Støtt kampanjen mot datalagringsdirektivet. All informasjon, e-postadresser og forslag til brev er tilgjengelig i Liberalerens artikkel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Jeg vil også anbefale deg å lese denne posten om Datalagringsdirektivet:
http://serendipitycat.wordpress.com/2008/01/12/storebror-ser-deg-kanskje-ikke-sa-godt-likevel-en-fortsettelse-om-datalagringsdirektivet/

Solvik sa...

Hei, din bloggpost fortalte ikke noe nytt og jeg er ikke mindre bekymret.