fredag 18. mars 2011

Kulderekord i Bangkok?

Som det konkurransemennesket jeg er, har jeg én målsetning; Jeg må bli brunere enn det Idar Magne var etter ferien. Så langt leder han klart og det betyr at jeg fortsatt er en meget hvit mann. Å bli slått av Idar Magne i soling, er omtrent en katastrofe.

Årsaken er enkel; det er kaldt her! Det er et helt greit vær for oss barske nordlendinger, men søringene syter og med god grunn. I går ble det målt 15 grader i Bangkok og ifølge Erik Sørensen, altså Gud og Kystpartiets kontant i Pattaya, er det vanskelig å huske tilbake på en tid med så lav temperatur i hovedstaden. I badebyen var det 22/23 grader og liten storm. Veldig, veldig uvanlig på denne årstiden, men veldig hyggelig å få oppleve det. Ulempen er konkurransen mot Idar Magne som jeg i skrivende stund ligger an til å tape.

I natt jobbet Scandi-jentene med store hansker. Et fantastisk syn!

Ingen kommentarer: