tirsdag 22. mars 2011

Gjenvalgt i alliansen

Det har vært årsmøte i HT & IF Allianse. Jeg ser fra referatet at jeg er gjenvalgt som sekretær i to nye år. Denne jobben blir etter hvert mitt eneste verv innenfor HT & IF. Det er hyggelig å bli valgt, selv om jeg har et veldig liberalt politisk syn. Det må og skal være plass for liberalister i idrettsbevegelsen.

Hovedårsmøtet i HT & IF kan overprøve årsmøtet i alliansen, men jeg tviler på at det vil skje. Jeg tror de fleste er inneforstått med at det skal være plass til alle i foreningen. Honningsvåg er en for liten plass til at enkeltpersoner kan ekskluderes ut fra politisk overbevisning. De som er uenige må møte opp på hovedårsmøtet, og bør fremme forslag på en annen kandidat ved valg av sekretær i alliansen.

Vervet jeg har hatt i alliansen de siste årene har jeg brukt lite tid på og dermed ikke gjort en så god jobb som jeg bør gjøre. Jeg håper jeg får mer tid til Nordkapp Flerbrukshall de neste to årene.

Ingen kommentarer: